Intr-un studiu, persoanele care au consumat mari cantitati de fructe si legume au avut un risc redus cu 43% in privinta degenerescentei maculare legate de varsta.Administrarea suplimentului de luteina ajuta la imbunatatirea usoara a vederii la persoanele care au deja cataracta sau degenerescenta maculara.
miercuri, 9 iunie 2010
Vitamine+Minerale+Luteina 24 cpr eff dublu strat
Intr-un studiu, persoanele care au consumat mari cantitati de fructe si legume au avut un risc redus cu 43% in privinta degenerescentei maculare legate de varsta.Administrarea suplimentului de luteina ajuta la imbunatatirea usoara a vederii la persoanele care au deja cataracta sau degenerescenta maculara.
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu